Ett foto i timmen, måndag

Det är så många som har det så himla tjusigt med "Ett foto i timmen", typ niotillfem, på sina bloggar, jag blir alltid så inspirerad och megasugen på att dela med mig av min dag - med det enda resultatet att jag inser vilket extremt trist och innehållslöst liv jag har. Men ni har inget val, ni får se det ändå. Mina jobbfria måndagar ser ut lite såhär;

 
9.00




Springskorna på! Joggning i snigelfart runt området. Dör lite varje gång, men SNART är jag supervältränad!


10.00
 
Frukost med Mumin. Alltid smoothies! Mina favoriter är yoghurt-banan-kokosflingor-jordgubb el. blåbär. Och alltid kaffe till det, naturligtvis. Jag låter den här bilden symbolisera alla 186468 koppar med kaffe som jag dricker under dagen.

 

11.00
Plugg i snigelfart. Dör lite varje gång, men SNART är jag supersmart.


12.00


Facebookar, traderar, läser mail, skolmail, blogginlägg och äter salladslunch.


13.00



Rensar och sorterar i garderoben med Stylisterna säsong 2 i bakgrunden.Känner mig extra mode- och styleig.


14.00


Pluggar lite till. Har världens tjusigaste anteckningsblock så det blir lite roligare.

 
15.00
Hänger med min PT.

 

16.00
Ansiktsmaskar, skrubbar, hårmaskar och är allmänt tjejig. Nåt måste man ju skämma bort sig med på sin lediga dag!

 


17.00

Skriver PM. Kommit långt.



18.00



Tvättar ylletröjor. Pippitröjan har mamma stickat och den i princip bodde jag i förra vintern. Varmt!



19.00

Rensar ännu mer och ser ännu mer på Stylisterna. Avslöja inte vem som vinner!



20.00


Äter Paradischoklad på tjusigt porslin, dricker kvällskaffe och facebookar och pluggar lite till.


 
21.00


Inviger bästa knästövlarna från Scorett (som jobbigt nog inte syns på bilden) och traskar i skitväder för att möta pojkvän.

 
22.00


Äter min typ bästa mat, som dock ser sjukt oaptitlig ut. Kycklingklubba, pommes, mammas hemmagjorda rosengelé (bästa) och välpepprad blomkål. Dricker en öl (ja, på en måndag!).



23.00


Myser med Harry Potter och pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback