*

Organiserat kaos, kallas det. Jag har ingen uppfattning om hur man matchar färger eller så. Men frågan är om man verkligen måste göra det?



Idag är det plugg på universitetet på hög nivå.

Diskning hos Martina

Jag gillar verkligen inte alls att diska. Men det är klart, lite trevligare är det väl om man får diska i rosa. Det roliga är att jag inte ens planerar det jag köper så att allt på diskbänken ska gå i rosa. Det sker liksom automatiskt.


*

Organiserat kaos, kallas det. Jag har ingen uppfattning om hur man matchar färger eller så. Men frågan är om man verkligen måste göra det?



Idag är det plugg på universitetet på hög nivå.
2011-01-17 @ 15:20:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Diskning hos Martina

Jag gillar verkligen inte alls att diska. Men det är klart, lite trevligare är det väl om man får diska i rosa. Det roliga är att jag inte ens planerar det jag köper så att allt på diskbänken ska gå i rosa. Det sker liksom automatiskt.

2011-01-07 @ 10:43:10 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


RSS 2.0