Joråsåatte...




En annan fick ju inte mindre än TRE löner den här månaden. Det ser så sjukt trevligt ut. I alla fall så länge man klipper bort summorna - tittar man på dem bli man bara deppig. 

Gud, jag är så galet fattig.

Så min kommande man vet vad han har att vänta sig

Ska bli bjuden på mat på Ikea av mamma och pappa. Står i kön:

Jag: Vem av er betalar?
Mamma: Jag!
Pappa (tar fram plånboken): Nej jag kan betala!
Mamma (förnöjt): Nej. Jag har dina pengar.

Ja, just så!

Jag vill att Therese ska vara min fru. När jag kom hem från jobbet här om dagen möttes jag av det här;


Den kvinnan alltså!


Joråsåatte...




En annan fick ju inte mindre än TRE löner den här månaden. Det ser så sjukt trevligt ut. I alla fall så länge man klipper bort summorna - tittar man på dem bli man bara deppig. 

Gud, jag är så galet fattig.
2012-03-30 @ 19:02:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Så min kommande man vet vad han har att vänta sig

Ska bli bjuden på mat på Ikea av mamma och pappa. Står i kön:

Jag: Vem av er betalar?
Mamma: Jag!
Pappa (tar fram plånboken): Nej jag kan betala!
Mamma (förnöjt): Nej. Jag har dina pengar.
2012-03-03 @ 22:22:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ja, just så!

Jag vill att Therese ska vara min fru. När jag kom hem från jobbet här om dagen möttes jag av det här;


Den kvinnan alltså!

2012-03-02 @ 20:06:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


RSS 2.0