Så det så!

Äter mat hos mamma och pappa. Pappa reser sig.
Jag: Nu när du ändå står upp kan väl du hämta mer vinbärssylt?
Pappa, skamset: Den är slut!
Jag: Mamma säger att det finns mer i kylen.
Pappa, ointresserat: Jaså.
Jag, irreterat: Ja, kan du hämta?
Pappa, argt: NEJ DET KAN JAG INTE, JAG TAR BARA FEL!!!
Min pappa ställer upp i vått och torrt - förutom när det gäller att hämta sylten.

Så det så!

Äter mat hos mamma och pappa. Pappa reser sig.
Jag: Nu när du ändå står upp kan väl du hämta mer vinbärssylt?
Pappa, skamset: Den är slut!
Jag: Mamma säger att det finns mer i kylen.
Pappa, ointresserat: Jaså.
Jag, irreterat: Ja, kan du hämta?
Pappa, argt: NEJ DET KAN JAG INTE, JAG TAR BARA FEL!!!
Min pappa ställer upp i vått och torrt - förutom när det gäller att hämta sylten.
2011-11-21 @ 20:19:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


RSS 2.0