Pimp my tesked

Visst är det alltid trevligare att bjuda på fika om man har vackert porslin att servera te och kakor i? Jag är alltid på jakt efter lite personliga fikaredskap, så självklart fick dessa teskedar följa med mig hem från en loppis här om dagen. Passar perfekt att röra ut honungen i teet (eller kanske äta tårta?) med.


Skördemarknad

Igår var jag på marknad. En sån där marknad där vartannat stånd säljer torrt marknadsgodis, och resten säljer billigt krimskrams. Den marknaden var då ingenting mot skördemarknaden i Viiby idag. Där fyndade jag diverse närodlat och närtillverkat, vad sägs om honung med mintchokladsmak att ha i teet eller bre på skorpor? Eller "Halsmixhonung" (som jag testade på en gång) mot en krasslig hösthals? Supergott.

 

Ikväll blir det en härlig sallad till middag.

 

 

Jag förstår inte varför inte alla vill gå på skördemarknad. Att jag var den enda besökaren under 50 bryr jag mig inte ett dugg om.

 

 


Glömde säga att handdukarna och duschdrapperiet är köpta på H&M Home.

Glömde säga att handdukarna och duschdrapperiet är köpta på H&M Home.

Jag + Influensasängliggande = Inte bra

Alltså, Jag + Influensasängliggande = Inte bra. Har gjort av med mer pengar på Internetshopping den här helgen än jag brukar på ett helt år, typ. Men åh, vilka Martinaaktiga fynd jag har gjort! Titta bara!






Bl.a. handdukar och duschdrapperi.

Hemklickat

Finns väl inget bättre att ägna sig åt en febrig lördagkväll än lite Internetshopping? Jag behöver en ny plånbok och hittade den här härliga kombinationen på bluebox. Plånbok - och skor! Kan inte bli bättre.

 


Pimp my tesked

Visst är det alltid trevligare att bjuda på fika om man har vackert porslin att servera te och kakor i? Jag är alltid på jakt efter lite personliga fikaredskap, så självklart fick dessa teskedar följa med mig hem från en loppis här om dagen. Passar perfekt att röra ut honungen i teet (eller kanske äta tårta?) med.

2010-09-22 @ 18:40:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Skördemarknad

Igår var jag på marknad. En sån där marknad där vartannat stånd säljer torrt marknadsgodis, och resten säljer billigt krimskrams. Den marknaden var då ingenting mot skördemarknaden i Viiby idag. Där fyndade jag diverse närodlat och närtillverkat, vad sägs om honung med mintchokladsmak att ha i teet eller bre på skorpor? Eller "Halsmixhonung" (som jag testade på en gång) mot en krasslig hösthals? Supergott.

 

Ikväll blir det en härlig sallad till middag.

 

 

Jag förstår inte varför inte alla vill gå på skördemarknad. Att jag var den enda besökaren under 50 bryr jag mig inte ett dugg om.

 

 

2010-09-11 @ 18:13:56 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Glömde säga att handdukarna och duschdrapperiet är köpta på H&M Home.

Glömde säga att handdukarna och duschdrapperiet är köpta på H&M Home.
2010-09-07 @ 22:31:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jag + Influensasängliggande = Inte bra

Alltså, Jag + Influensasängliggande = Inte bra. Har gjort av med mer pengar på Internetshopping den här helgen än jag brukar på ett helt år, typ. Men åh, vilka Martinaaktiga fynd jag har gjort! Titta bara!






Bl.a. handdukar och duschdrapperi.
2010-09-06 @ 00:54:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hemklickat

Finns väl inget bättre att ägna sig åt en febrig lördagkväll än lite Internetshopping? Jag behöver en ny plånbok och hittade den här härliga kombinationen på bluebox. Plånbok - och skor! Kan inte bli bättre.

 

2010-09-04 @ 23:11:03 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


RSS 2.0