Appropå ingenting

Förrestent så är jag i Lund. Jag har redan varit här i några dagar och haft det trevligt, och ska fortsätta vara här resten av sommaren.


För tillfället är jag övergiven av mina vänner som är ute och semestrar, men de lämnade en hel hög animerade filmer på hyllan och en chokladorgie i skafferiet så jag överlever nog (ja, Therese, lämnar du choklad obevakad hos mig så får du skylla dig själv. Oroa dig inte, jag köper kanske ny åt dig). Just nu sitter jag med en liten hårig karl i knäet och tittar på How to train your dragon (som är typ bäst) och har det allmänt bra.


Midsommar var trevligt. Kände att jag behövde nämna nåt om det eftersom jag inte bloggat på så länge. Så nu vet ni. Jag bloggar inte, för jag har inte nåt intressant att blogga om, faktiskt. Jag tror inte att nån är ett dugg intresserad av att läsa om vad jag gör om dagarna, jag gör saker som de flesta andra. Och jag har tyvärr inte shoppat nåt intressant på senaste tiden, så jag har inga roliga grejer att lägga upp bilder på. Jag köpte en bikini idag, men väljer att bespara er från en bild på mig i den.

Men visst kan ni få en bild.

Detta är då min resväska innan den var färdigpackad inför Lundsommaren. Jag röt åt mig själv att skärpa mig, men det hjälpte inte, så alla dessa skor fick följa med. Plus att jag redan hade några par skor i Lund som väntade på mig.

 

Och med "liten hårig karl" menar jag såklart en katt. Utifall att nån hade svårt att förstå det. Små håriga karlar är inte min grej i vanliga fall.

Pillertrillare

Hah jag måste bara berätta vad som kan hända när man shoppar 2-hand.

Ni vet väskan jag köpte i helgen? I ett lite småhemligt fack hittade jag en hel karta med piller. Jag googlade på pillrens namn - det visade sig vara ett tungt nervlugnande medel.

Tänk om det hade handlat i fel händer?


Väskan

Mitt i allt slutspurt-plugg-stress unnar jag mig lite helgledigt.

Jag firar med att vara ute på landet hos mina föräldrar. Jag har klippt gräs, vattnat blommor, läst gamla hästböcker på en filt, ätit massa sommarmat, fikat och klappat massor på mammas lurviga hund. Sommar spenderas bäst på landet och en lurvig hund är den bästa terapin mot allt. Nu sitter jag på altanen och spenderar lite tid med min ögonsten (datorn).

Att det är lördag idag betyder såklart att vi också i vanlig ordning farit runt på lite loppisar och 2handsbutiker - vårt familjenöje. Jag köpte en så himla fin väska för 20:-. Fick tyvärr inte med mig nån överföringssladd till kameran, så jag utnyttjar min lite tveksamma inbyggda cam för att visa hur den ser ut.

 






Appropå ingenting

Förrestent så är jag i Lund. Jag har redan varit här i några dagar och haft det trevligt, och ska fortsätta vara här resten av sommaren.


För tillfället är jag övergiven av mina vänner som är ute och semestrar, men de lämnade en hel hög animerade filmer på hyllan och en chokladorgie i skafferiet så jag överlever nog (ja, Therese, lämnar du choklad obevakad hos mig så får du skylla dig själv. Oroa dig inte, jag köper kanske ny åt dig). Just nu sitter jag med en liten hårig karl i knäet och tittar på How to train your dragon (som är typ bäst) och har det allmänt bra.


Midsommar var trevligt. Kände att jag behövde nämna nåt om det eftersom jag inte bloggat på så länge. Så nu vet ni. Jag bloggar inte, för jag har inte nåt intressant att blogga om, faktiskt. Jag tror inte att nån är ett dugg intresserad av att läsa om vad jag gör om dagarna, jag gör saker som de flesta andra. Och jag har tyvärr inte shoppat nåt intressant på senaste tiden, så jag har inga roliga grejer att lägga upp bilder på. Jag köpte en bikini idag, men väljer att bespara er från en bild på mig i den.

Men visst kan ni få en bild.

Detta är då min resväska innan den var färdigpackad inför Lundsommaren. Jag röt åt mig själv att skärpa mig, men det hjälpte inte, så alla dessa skor fick följa med. Plus att jag redan hade några par skor i Lund som väntade på mig.

 

Och med "liten hårig karl" menar jag såklart en katt. Utifall att nån hade svårt att förstå det. Små håriga karlar är inte min grej i vanliga fall.
2011-06-27 @ 22:17:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Pillertrillare

Hah jag måste bara berätta vad som kan hända när man shoppar 2-hand.

Ni vet väskan jag köpte i helgen? I ett lite småhemligt fack hittade jag en hel karta med piller. Jag googlade på pillrens namn - det visade sig vara ett tungt nervlugnande medel.

Tänk om det hade handlat i fel händer?

2011-06-08 @ 10:46:25 Permalink Loppisfynd Kommentarer (2) Trackbacks ()


Väskan

Mitt i allt slutspurt-plugg-stress unnar jag mig lite helgledigt.

Jag firar med att vara ute på landet hos mina föräldrar. Jag har klippt gräs, vattnat blommor, läst gamla hästböcker på en filt, ätit massa sommarmat, fikat och klappat massor på mammas lurviga hund. Sommar spenderas bäst på landet och en lurvig hund är den bästa terapin mot allt. Nu sitter jag på altanen och spenderar lite tid med min ögonsten (datorn).

Att det är lördag idag betyder såklart att vi också i vanlig ordning farit runt på lite loppisar och 2handsbutiker - vårt familjenöje. Jag köpte en så himla fin väska för 20:-. Fick tyvärr inte med mig nån överföringssladd till kameran, så jag utnyttjar min lite tveksamma inbyggda cam för att visa hur den ser ut.

 





2011-06-04 @ 18:26:56 Permalink Loppisfynd Kommentarer (2) Trackbacks ()


RSS 2.0