Kom och köp!

Jag har pysslat och haft mig hela förmiddagen (som har varit strömlös här hemma) med att sortera garderoben och ta en massa massa massa bilder på kläder som jag inte längre har användning för. Efter att strömmen kommit igång har jag klippt bilder och skrivit små texter om alla plagg. Bara för att sedan inse att jag inte har betalat traderafakturan och inte kan lägga upp något där förrän om någon vecka. 

Det är nu jag skulle ha haft användning av sisådär 2861354651 unika bloggläsare om dagen! Nån som vill ha en långkjol i sammet?



Och anledningen till denna omfattande garderobsrensning? Jag åker till LONDON om inte ens två veckor! Måste ha plats i garderoben (och pengar att shoppa för, naturligtvis).
Planen är att åka med en megasnål packning, och komma tillbaka med en överfull väska!
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tyckte mig se på fb innan att du pluggat så mycket nu när du var strömlös, men där ser man ;D Väldigt fin kjol, men tyvärr är det lite köpstopp här i sisådär 1,5 vecka till ;)

2012-11-19 @ 16:43:53
URL: http://maketimematter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback