Kan det bli du och jag?

"Hej!
Jag snäll, omtänksam och seriös tjej söker dig kille i Laxå. Jag tycker om skogspromenader, gammalt porslin och saker med kokosdoft. Jag vill (behöver) ha nån att dela mina (sent-på-kvällen-jobbade)kvällar med. Jag har inga krav förutom att du ska bo (centralt) i Laxå (alternativt har körkort och mycket fritid). Kan det bli du och jag?

Svar till;

Får jag låna din säng?"




Funkar? För jag börjar bli lite desperat. Sista tåget från Laxå går 5 minuter efter att jag har slutat jobba, och man vill ju helst inte bli sittandes där hela natten.

Kommentarer
Postat av: man med säng(och ny bil)

hej, var kan man skicka svar på annonsen?

2012-02-15 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback