Kaffefrossa

God morgon!

Åh som jag försov mig imorrse, fick strunta i morgonkaffe och sminkning (=dålig kombination) och småjogga till tåget på en gång, bara för att komma till stationen och inse att tåget är helt inställt. Och nästa går inte förrän om 1.5 timmar, vilket är över en timme efter att jag börjat jobba. Dumt.

Dessutom gör jag dundertabben och ringer och anmäler det här till jobbet, på min chefs PRIVATA mobil, klockan inte ens 8 på morgonen. Ännu dummare.

Nåja, allt är inte fy skam. Nu får jag alll tid i världen att koka massa massa kaffe och leka med mascara. Och morgonträningen är redan fixad liksom.

Nu drar jag och min Miljöteametmugg strax iväg till Ica och jobbar.


(Hålet i väggen bakom mig är det som ska föreställa min köksfläkt över spisen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback