Destination Lund

Kommande fem timmar ska spenderas med seriösa kaffetermosproblem (den läcker, vill inte stå stilla och kaffet smakar mysko), halsduksstickning, kondisbit från Sveas och obegränsat med rastlöshet. I vanliga fall gillar jag faktiskt att åka tåg, men nu känns det bara drygt. Jag vill ju bara vara framme hos mitt hjärta, nu på en gång!


Nu sjutton känner jag mig som en riktigt storbloggare, som tar bild på tåget! Gubben mitt emot ser lite misstänksam ut. Men alltså, han ser inte heller ut att ha nåt bättre för sig så han ska inte klaga.

Och jag lovar att jag inte ska fortsätta med trenden "Cambild med kaffekopp i handen". Kände bara att här inte fanns nåt mer relevant att ta bild på, förutom eventuellt karln mitt emot.

Kommentarer
Postat av: Therese

wiiiiie! bästa blogguppdateringen på länge (A) hehe. du är mitt hjärta också!<3 snart ses vi :D

2012-02-15 @ 19:33:36
Postat av: Knut

men gud så söt! önskar att jag var karln mitt emot som fick bjuda dig till mitt säte :o

2012-02-15 @ 19:53:35
Postat av: Andreas Lus

oj lite fin :)

2012-04-30 @ 00:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback