Otrevligt och trevligt

Jag genomgår en väldigt jobbig period just nu, men eftersom jag brukar undvika att dela med mig av mitt känsloliv här så väljer jag att inte prata om det den här gången heller. Skulla bara säga det.

Jag tänker mig att om någon är intresserad av att veta något så är det bara att fråga, så bloggar jag istället om saker som får mig att må bra! Låter det bra?

Dessa glas med finfina motiv är en sak som gör mig glad. Köpta på Bra och begagnad för inga pengar.

 

Min mamma hade ropat in en sån där rolig diverselåda på en auktion. Den innehöll bland annat mintgröna plastteskedar, en gammaldags tesil, orginella flasköppnare och många oidentifierbara objekt (får lägga upp bilder på de sistnämna nån gång). Denna låda innehöll också denna visp, som jag fick av min snälla mamma.

 

 

Hur bra är det liksom inte att den är;

1. Snygg.
2. Lättare att vispa med än en handvisp.
3. Mer lättilgänglig än min elvisp som ligger nedpackad i kartong högst upp på högsta hyllan.
4. Miljövänlig.
5. Billig.

 

Allt för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback