Halv åtta hos mig

Igårkväll kom familjen Lotten och Sebastian hem till mig. Jag bjöd på saffranspasta och överbliven smulpaj och tyckte att den där "Halv åtta hos mig"-grejen är en väldigt underskattad grej. Kan inte alla alltid bjuda över folk på middag? Tänk vad många trevliga kvällar man skulle få, och en massa recept på köpet! Att dessutom slippa laga mat de kvällar man är bortbjuden är ju också bra. Så, vilka är på när jag kommer hem från London igen? Tjuvstarta inte utan mig!

Vaniljvisp på klänningen. Och om nån kommeterar "Så typiskt dig!" så kan denna nån sluta läsa min blogg tycker jag, sådetså!

Alla som har fotfobi borde titta bort, för JAG har läskiga fötter!

 

Resten av denna dag ska ägnas åt resfeber och packångest. Tips på att få plats med så mkt som möjligt i så liten resväska som möjligt mottages gärna. Eventuellt skippar jag både resfeber och packångest och traskar till min vän Ellinor där det utlovats fika. Det är väl helt okej?


Kommentarer
Postat av: Thess

rulla kläderna :) du slipper rynkor och så tar de mindre plats, har jag fått för mig iaf :)se bara till att ha plats över till mig i väskan, för jag vill följa med :P

2011-09-22 @ 19:45:35
URL: http://mrsgizmo.blogg.se/
Postat av: Kristin

AAAH, jag har hela sängen, trappan och fåtöljen full med kläder/grejer och en liten, liten väska som allt ska ner i. Hoppas du valde fikan, skjut fram packningen så långt som bara möjligt! SNART ÅKER VI!

2011-09-22 @ 22:01:28
URL: http://maketimematter.wordpress.com
Postat av: Elin Karlsson

jag är på!

2011-09-23 @ 09:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback