Touchpaden är lite opålitlig

Det var länge sen jag köpte en ny väska. En helt ny väska alltså (det slinker alltför ofta med en liten sötsak 2hand). Åh vad gärna jag vill ha den här från H&M.



Men är för urfattig för att köpa den, eller nån av de andra varorna för 2585:- som jag lagt i varokurgen på H&M:s onlinebutik. Jag ville bara känna hur det känns att vara sådär rik så att man inte behöver tänka på hur mycket pengar man spenderar. Jag håller modet uppe genom att drömma mig bort till tiden efter studentlivet. Kommer bli fab! Att jag totalfailade på tentan idag behöver jag inte bry mig om.

Ska radera hela varukorgslistan nu. Om jag inte råkar klicka på "Köp".

Kommentarer
Postat av: Stina

Sådär gör jag med. Lägger allt jag tycker är fint i varukorgen, får en slutsumma på flera tusen och sen bantar jag ner det till en femhundring ungefär med bara de allra finaste/nödvändigaste grejerna. Som två bikinis här om dagen, jättenödvändigt att klicka hem.

2011-03-26 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback