Mc-väder!

Den här dagen har gått jättefort. Förmiddagen gick åt att läsa på om den nya kursen. Kommer INTE bli roligt.

Efter lunch tog jag mig in till stan för att fika och shoppa med mina kusiner. Jag är helt galen i att det äntligen är vårjackeväder! Lite kallt just idag kanske, men jag envisas. Är det vår så är det! Min mc-jacka är mitt absoluta favoritplagg i hela garderoben. Jag fick den av mina favoritmänniskor i Lund. I en ingen-anledning-alls-present. De är så himla lustiga.
Dagen till ära såg jag ut såhär;

Mc-jacka New Yorker
Kedjehalsband div. 2hand
Herrskjorta 2hand Röda korset
Byxor H&M
Solglasögon och armband Lindex


I affären där min ena kusin jobbar köpte jag häftigt lapptyg till ett senare projekt. Bildkvalitén är verkligen inte den bästa.

 



Tyg Ohlssons tyger

 

 


Kommentarer
Postat av: Catrin Garderobstankar

Ja jag håller med! Älskar att vara på loppisar vare sig det handlar om att köpa, sälja eller bara strosa runt.



Jättefina jacka!! Ska rota fram min skinnjacka också.

2011-03-29 @ 11:23:27
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Thess

det var en bara-för-att-du-är-helt-underbar-present faktiskt <3

2011-03-29 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback