Maria Montazami?

Rensar och stökar lite bland mina kopiösa mängder smink- och hår/hudvårdsprylar. Och inser att jag aldrig behöver fundera över vilken som är min favoritfärg att ha på läpparna.






Och just for the record; jag började med nudebeiga läppar långt innan jag hade den minsta aning om vem Maria Montazami är. Bara så att ni vet.

(Inser att kameran ställer till färgerna lite. Jag har såklart inte en hel uppsättning av orangea läppstift och läppglans. Även om jag har hört att det ska vara modernt i år. Undra om det vore värt att testa? Min svenskalärare i högstadiet sa att det är helt okej med långa parenteser).

Kommentarer
Postat av: K

Maria Montazami -wannabe. HEHE

2011-03-13 @ 22:39:42
URL: http://pastasaser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback