Loppisfyndat

Jag har aldrig fallit för långkjolmodet, och jag kommer nog inte att göra det heller. Men när jag såg den här kjolen på Röda korset var jag tvungen att slå till, jag blev väldigt förtjust i tyget, både material och mönster. Kjolen är superlång, så även när jag har den lite högre upp i midjan når den ner till mina fötter, och resåren är lite uttöjd. Men inget av det där är några problem. Jag har redan förvarnat mamma, bjudit över mig på lunch på lördag och beordrat att hon tar fram symaskinen. Det här ska bli en klänning!

 

Bilder på resultatet kommer på lördag.


Kommentarer
Postat av: Stina

Ser ut som ett fint och somrigt tyg :) . Själv har jag precis köpt mig en långklänning.. Det är ju så fint på andra, så då måste jag ju kunna ha det med. Men det känns väldigt ovant!

2011-03-09 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback