Väskan

Mitt i allt slutspurt-plugg-stress unnar jag mig lite helgledigt.

Jag firar med att vara ute på landet hos mina föräldrar. Jag har klippt gräs, vattnat blommor, läst gamla hästböcker på en filt, ätit massa sommarmat, fikat och klappat massor på mammas lurviga hund. Sommar spenderas bäst på landet och en lurvig hund är den bästa terapin mot allt. Nu sitter jag på altanen och spenderar lite tid med min ögonsten (datorn).

Att det är lördag idag betyder såklart att vi också i vanlig ordning farit runt på lite loppisar och 2handsbutiker - vårt familjenöje. Jag köpte en så himla fin väska för 20:-. Fick tyvärr inte med mig nån överföringssladd till kameran, så jag utnyttjar min lite tveksamma inbyggda cam för att visa hur den ser ut.

 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla snygg klänning du har på dig :-P

2011-06-05 @ 20:36:56
Postat av: Catrin Garderobstankar

Ja eller hur. Farfar fnissade gott när han såg hur förtjust jag blev över att få se alla hans fina gamla pinaler. :)



Och vilken fin väska!

2011-06-07 @ 14:14:12
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback