Semester No. 1

Jag är inne på dag 4 av min semester. Jag är helt överlycklig över det fina vädret! Måndagen höll på att sluta i katastrof, alltså att jag i vanlig ordning höll på att missa mitt bokade tåg (den här gången kan jag dock helt ärligt säga att det inte var mitt fel). På grund av detta bidrog jag klockan 8 på morgonen till en massa brutala uppvaknanden hos min närmsta bekantskapskrets, det ska kännas att man känner mig! Hur som helst, det löste sig eftersom jag har världens bästa vänner som ställer upp i vått och torrt!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och kurerar mig eftersom jag drabbats av värsta sommarförkylningen ever. I måndags;

Invigde jag realångklänning och reaballerinor...



... och förvånades över hur snabbt min mamma lyckats förvandla den soptipsliknande och spindelbebodda lekstugan till något som liknar en liten minisommarstuga. Hej och välkommen hem till mig.



Till och med nyplockade blommor på en liten spegelskänk.



Och så plockade jag körsbär och busade med hunden. Tills jag insåg att det inte är de bästa sysslorna att utföra iklädd en ny vit klänning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina kommentarer: 1. klart vi ställer upp, det är det vänner är till för <3 2. Kom ihåg att vi ska sitta på uteservering i våra långklänningar, vi får boka in det snart :) 3. KOM HEM! Vi saknar dig här nere :$ men passa på att njuta av semesterna, och hoppas du blir frisk snart <3

2011-07-29 @ 00:20:05
Postat av: Anonym

hoppsan, glömde skriva att det var från mig :P thess asså ;)

2011-07-29 @ 00:20:46
Postat av: Magdalena

Åh så himla mysigt att bo i lekstugan!!!!! Kan du inte ha tebjudning med jätte små koppar? och baka massor med jättejätte små kakor!

2011-07-30 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback