Semester no more

Nu är jag tillbaka i Lund! Jag har haft toppenväder HELA veckan, och tittar man efter riktigt noga kan man nog hitta en ny fräken på näsan. Annars har jag inte fått nån färg alls. Förkylningen börjar som tur är gå över och jag känner mig riktigt nöjd och utvilad, även om jag verkligen kommer sakna att vara hemma och bli bortskämd.

Jag gjorde knappt nånting av det jag planerat under semestern, men det gör inte så mycket. Jag tänkte ge en liten bildföljetong av min mammas speciella (en aning tveksamma?) och fantasifulla trädgård. Jag kan börja med trädgårdssängen. Mamma har en himmelsäng i trädgården. Ja, det är sant. Kolla bara!

 

Ni kan tro att det är skönt att ligga där en varm sommardag! Jag brukar somna.

Kommentarer
Postat av: Thess

din mamma är ju typ världens raraste!

2011-08-01 @ 12:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback