Le Fabuleux Destin d'Amélie

Om jag hade varit med i Amelie från Montmarte hade jag blivit presenterad ungefär såhär;

"På en gata mellan den rosa pizzerian och tågbroarna bor Martina. Martina tycker om allt som har cocosdoft och gillar hästar men har aldrig varit en begåvad ryttarina trots envisa försök. Hon ogillar överplockade ögonbryn och att ha stubbiga eller torra ben. Hon har aldrig förstått tjusningen med Twilight utan föredrar att i timtal försvinna in i Harry Potters värld. Professor Snape är hennes favoritkaraktär. Martina tycker att ett fast, ordenligt handslag är något av det viktigaste och sexigaste hos det motsatta könet."


Typ. Det låter självklart jättefint uppläst av en elegant mansröst på franska.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Underbart!

2011-07-20 @ 17:35:31
URL: http://divinelotten.blogg.se/
Postat av: Stina

MENMENMEN! De senaste dagarna har jag gått runt och gjort exakt det här! Alltså funderat på hur jag skulle presenteras i den filmen. Och så har du också gjort det! Okej, det kanske inte var så häftigt ändå, men jo det var det. (ja, jag är jäkligt trött nu, men erkänn. lustigt!)

2011-07-21 @ 00:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback