Dagens kund

Dotter ~ 6 år, anklagande: Pappa, jag SÅG att du kollade på glassen!
Pappa ~ 40 år, trött: Vad innebär det då?
Dotter, ondskefullt: ATT DU VILL HA!
Pappa ser bekymrad ut.


Hej, jag jobbar på Ica nu och förutom att i hemlighet memorera alla mer eller mindre roliga kommentarer från kunder (pappor med barn är by far de roligaste) så finns nog inget intressant att säga om det. Men jag kan väl nämna att Icas Bruna bönor tog slut idag, så vill ni ha det så kan ni handla det någon annanstans än på Ica Satelliten i Lund. Så nu vet ni.


Annars då? Inte så mycket faktiskt. Lite filmmys, party och parkhäng hinns med mellan jobb och sovpassen. Mina stackars vänner får ha otroligt tålamod med min trötta latmask. Jag har en oändlig önske-to-do-lista och det börjar bli ont om tid, det är tur att Lund finns kvar även efter sommaren! Lund är så himla bra.

Såhär ser Lund ut mest överallt.

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback