Kontraster

Jag ville ha en outfitbild till bloggen idag, vilket försvårades en himla massa av att jag är den minst fotogeniska människan nånsin. Detta fick duga.

Man brukar prata om stil. Om an frågar mig vilken stil jag har så kan jag nog inte svara, kanske att det är en blandning mellan romantik/retro/rock/bohem-chic. Jag vill dock påstå att jag har en ganska välutvecklad egen stil. Och är det något jag gillar så är det kontraster. Jag kan inte se att det finns nån anledning till att inte blanda. Hur snyggt är det inte med en romantisk blommig kortklänning till ett par rejäla svarta snörkängor? Eller en basic outfit uppklädd med en snygg kavaj?

Såhär till exempel (och nu bortser vi från min totala oförmåga att vara blogg-snygg);

Hippie/boheminspirerad klänning och träskor från H&M, strikt portfölj och 80-talsjeansjacka från second hand, rockiga Ray Bansliknande solglasögon och rockblont (som snarare börjar likna fjortisgulblont) hår. Kontraster!

 

Och förresten, ni som läser, nu kommer ni inte undan! Jag vill ha svar! Jag säger att när man är så plattbystad som mig så är det okej att ha en sådan urrigning som det är på klänningen. Vad tycker ni, kan jag få ett ärligt svar? För urringat eller helt okej?


Kommentarer
Postat av: Koffää

Finast och coolast!

2011-08-03 @ 23:30:06
Postat av: Thess

Helt lagom, plus att helt plattbystad var du defenetivt inte ikväll ;) men det var ändå jättefint :)

2011-08-03 @ 23:46:16
Postat av: Magdalena

Det där är typ världens finaste känning på dig! Meeeen du är banne mig inte plattbystad hahaha!! Meeen det r alltid ok att visa lite boobs! Bara de inte väller ut på andra sidan bhn. haha.

2011-08-04 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback