Spotifylista?

Okej, nu tycker jag att vi gör såhär: Alla som har Spotify delar med sig av en spellista! Jag tröttnar så lätt på min musik och vill hela tiden ha ny - men det finns några få låtar som jag kan lyssna på om och om igen utan att aldrig tröttna. Sånna där som varit mina favoritet i flera, flera år. Jag tror alla har sånna favoriter.

Så, snälla, dela med er av en lista i er blogg eller här :) Jag gillar typ ALL musik, som ni kommer förstå av min spotifylista, som är en riktig salig blandning. Har säkert glömt hälften av alla mina favoriter, men här är i alla fall en del av dem. Enjoy!


(Totalt orelalterad bild)

 

Update: Det skulle inte ens gå att få en favoritspotifylista komplett, eftersom Red Hot Chilipeppers inte finns på Spotify.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Om du lägger till din facebook på spotify så kan du se vad alla dina vänner lyssnar på. och se alla deras listor. Om dina vänner har lagt till facebook på spotify villsäga. smidigt. inte för att jag har gjort det. Men är bara inne på anders hela tidin för han har massa listor och bra musik. och massssor av hans vänner. pus!

2011-04-17 @ 17:22:29
Postat av: Martina

Magda: Haha ja, jo, men periodvis lyssnar jag på så pinsam musik att jag inte vill att andra ska se! Hahaha. Sen är det folk som läser min blogg som jag inte är vän med på FB, får se om de nappar på mitt förslag :)

2011-04-17 @ 17:31:12
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Thess

gå med i digster, där finns kändisars listor, färdiga listor i olika kategorier m.m. alltid nåt man kan lyssna på :)

2011-04-17 @ 19:43:46
Postat av: Anna

om du har så att du kan se andras via facebook, så kan du välja vilka listor du vill dela med dig, måste inte ha en enda lista som syns för oss ;) Sen, om du vill lyssna på musik som inte finns på spotify, och du har det på din dator. så kan du lägga in det på spotify i alla fall, men då kan du bara lyssna på de låtarna på din dator.

2011-04-17 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback