Påskdags!

Vilken vecka! 12-timmar arbets/pluggdagar varje dag. Inte undra på att jag sov bra inatt!

Nu är det dock Påsk, och jag är ledig ffs! Och efter denna vecka har jag minsann gjort mig förtjänt av en massa, massa påskgodis. Så det så.

Påskhelgen inleddes med mys med släkten.


Dagens outfit; Underbaraste vårskorna med udda skosnören från Röda korset, random bruna strumbyxor och egengjord sommarklänning.

 

Påskbuketter och påskpresenter från mor och far, 2-handsfat och porslinsägg fyllt med likörchoklad.

 

Jag letade igenom mamma och pappas gamla fotoalbum och tog för mig bland bilderna där. Dessa ska ramas in och hänga på min vägg.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysig blogg du har! Gillar verkligen iden med udda skosnören.. =) hihi..



Hoppas du får en toppenhelg!

Kraaaaam

Sanna

2011-04-29 @ 22:29:04
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback