Vårruset it is!

I år ska jag springa vårruset. Att säga springa är oerhört överdrivet, jag kan sträcka mig så långt som till att lunka. Kanske. Eventuellt. Eller så startar jag sist i loppet bland alla mammor med barnvagnar.

Innan idag hade jag bestämt mig för att ta mig runt vårrusets 5 km på 30 min. Det var innan jag testade att springa på löpbandet och insåg att det tog 10 minuter för mig att jogga/gå i rask takt i en kilometer. Nu känner jag mig väldigt tveksam. Lunka it is.

Extremt onödigt inlägg, jag vet. Förlåt. Ni får stå ut.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill också med och lunka! :) Måste ju öva upp kondisen inför det där långa himlans cykelhelsiket jag gick med på att cykla i sommar.

2010-03-08 @ 23:17:28
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Då ses vi nog där =P Blir vårruset för mig också i år =)

2010-03-09 @ 15:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback