Motivation för motion

Ja, så heter kurslitteraturen som jag läser. Motivation för motion. Passar kanske bra nu såhär efter nyår när alla nyårslöften ska träda i kraft. Usch. Jag skulle ha lovat att äta mer onyttigt och röra på mig mindre istället.

Å andra sidan känns det väldigt knepigt att vara tvungen att sitta och läsa en massa om hur viktigt det är med motion, när man själv inte hinner motionera. Här hinns ingen motion med inte. Jobb idag och imorgon (som iofs blir lite motion bara det, i alla fall om man jämför med den brist på motion jag haft de senaste veckorna) och tenta på fredag. Huga

Det är tur att min nya parfym kom med posten idag. Den har jag längtat efter. Lite frisk och fruktig doft piggar upp i vintermörkret, och tentadimman.

Miss O Fashion Prinsess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback