Hemresa

Göteborg i ett par timmar nu. Hade varit riktigt trevligt om jag inte hade haft så mkt packning. Hade jag inte haft det hade jag kunnat spendera dessa timmar åt att strosa omkring i en fin stad med ett fint väder - men min packning är inte att leka med. En stor väska på hjul och en dataväska som inte alls innehåller bara dator, utan lite allt möjligt som fått plats.

Helst skulle jag vilja ha tag på en Swedbankautomat för att ta ut mina sista pengar och köpa lite färdgodis för. Som jag sa till Therese, jag har inte råd att åka hem från Lund. Där blev jag så bortskämd med allt, när jag kommer hem kommer jag plötsligt bli påmind minustecknet framför summan på mitt bankonto.

Nähe, hoppas att databatteriet håller fram tills det är dags att åka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback