Fredagkväll

Eftersom jag inte hade råd att roa mig den här fredagkvällen passade jag på att ägna den åt att sortera lite kläder att sälja (passande). Och tro det eller ej, men det blev en hel del kläder. Jab börjar bli bättre på att göra mig av med saker tror jag! Har inte bestämt mig om det blir bloppis, tradera eller loppis med kläderna än dock. Men om nån känner sig klädfattig är det bara att höra av sig ;) orkar inte lägga upp alla bilder nu, men kan bjuda på ett smakprov;




Idag var jag ute och gick på vad som kändes som en lååångpromenad med Alma. Det visade sig att vi bara var ute i 45 min. Det märks med andra ord att jag inte är ute och rör på mig lika mycket nu för tiden. Jag var helt slut.
Fint väder var det iaf, och min trogna mobilkamera lyckades fånga landskapet ganska bra.








Nu är jag oerhört hungrig. Känner mig lat och värmer en färdig matlåda från frysen.


Kommentarer
Postat av: Koffe

cpsnygg!

2010-01-18 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback