Jordgubbshår

Klockan 5.30 jag gick upp, duschade, åt frukost och packade väskan - bara för att sedan få höra på nyheterna att tågen i Hallsberg stod tvärstilla. Jag som varit sååååå nervös inför den här skoldagen, då vi skulle ha haft föredrag inför hela klassen. Nu blev jag istället nästan besviken. Här har man liksom gått och varit panikslagen helt i onödan.

Nåja. Jag sov nån timma till (öh. slumrade på soffan utan att ha ställt alarm), "tjatade" med Stina till Sushi Bar i Örebro. Mmmmm. Eftermiddagen spenderades hos Lotten. Pluggdejter är toppen! Vi åt vaniljbullar och drack citronte och kom fram till att vi egentligen inte borde jobba i samma grupp. Men det gör inget.

Mina nyårslöften fungerar faktiskt över förväntan. Ett av löftena var att använda en bra hårinpackning en gång i veckan. Det har väl gått lite sådär med den saken eftersom jag inte haft nån inpackning. Därför införskaffade jag en idag. Om den är bra eller inte vet jag inte, men den doftar ljuvligt. Jag kommer dofta jordgubb i håret.


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

åh! hur mycket kostade den där inpackningen? just nu använder jag respons "pärlemor" fast jag tycker nog fruktis inpackning som kostar lika är bättre.. fast dessa två är ju billighetsvarianter.. min favorit kostar 200 :S

2010-02-23 @ 20:19:38
URL: http://blogg.elinspixisar.se/
Postat av: Martina

Sv: Den kostade 30:- ^^ jag tyckte att jag inte hade råd med nåt dyrare den här månaden. Men så var den verkligen värdelös också.

2010-02-23 @ 20:44:09
Postat av: britta

För mig funkar den där inpackningen skitbra! Köpte den för typ 16 kronor på Ö&B ;)

2010-02-28 @ 16:30:41
URL: http://intesnabbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback