Tio kronor

Nej, nu ger jag upp! Jag får inget mer plugg gjort här hemma, så fort jag tycker att det är svårt tröttnar jag och börjar med nåt annat. Därför drar jag iväg till biblioteket några timmar, och efter det gymmet.

Tio kronor är inte mycket pengar. Därför köpte jag i lördags med mig en marinblå kavaj för tio kronor på loppis. Jag tänkte sätta lite nitar och kedjor på den. Tyvärr är den lite för stor, så jag får väl se om det är en keeper eller inte.

On my way:




Kavaj Loppisfynd
Topp med spets JC
Jeansleggins Wear it
Lårhöga stövlar Traderafynd

And there you have it, en dagensoutfit! Stövlarna känns en aning opraktiska idag i snöovädret. Får se om jag kan rota fram några mer passande i skohyllan. Av nån anledning lider jag brist på stadiga vinterskor.

Kommentarer
Postat av: Koffe

du är riktigt snygg i kavajen :) me like!"#

2010-02-19 @ 15:29:52
Postat av: Stina

Oooh, fin tröja! Jag är lite beroende av spets tror jag. Kavajen ser fin ut den med, men lite stor i ärmarna kanske? :) Och en fin Martina såklart! Gillar frillan.

2010-02-21 @ 23:10:19
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: emma - 18 år med bebis i magen

vilket fynd :)

2010-03-10 @ 16:58:55
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback