Ge mig sommar

Min sommarlängtan vill inte ge sig.

Hur häfigt vore det inte att skutta fram (jo, jag skuttar, det vet alla) iklädd dena härliga baddräkt på stränderna i sommar? Tillsammans med en svart sarong runt höften, ett par gladiatorsandaler på fötterna och somrigt gyllenbruna ben. Åh. Sen att snygga bikinis/baddräkter kräver en kropp därefter behöver jag inte bry mig om. Inte än. Av allt att döma är det lååångt kvar till sommaren.



Baddräkten (och bilden) finns hos gojane.com, en av mina favoritsidor.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, det är så fint med såna där baddräkter, även fast jag nog skulle velat ha ett annat tyg, men så ska man ju som du säger ha kroppen för det också. Suck. Beach 2015 kanske?

2010-02-21 @ 23:07:50
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback