Sockersött

God smak i Hallsberg är ett café kombinerat med en inredningsbutik, sockersött i två bemärkelser! Idag var jag där min vän Andreas och vi trånade efter allt i hela butiken. Han har väl kanske inte riktigt samma smak som mig, men här finns nåt för alla tror jag. Så fina grejer!

Dessa askar skulle jag inte ha nåt emot att förvara saker i i ett hörn av lägenheten. De är ju lite i stil med mina egengjorda hattaskar, vilka är snyggast?



Specielt förtjust blev jag i några tjusiga vykort med bilder på 20-talskläder. Så himla fint! Jag glömde ta en bild, men jag är ganska säker på att de kommer slinka med mig hem nästa gång jag får pengar. 35:- styck kostade de, men det kan det vara värt. Kommer bli superfina tavlor.

Kommentarer
Postat av: Koffe

dina är snyggast, hands down! :>

2010-04-09 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback