Glad påsk igen!

Jag har liksom haft en sanslöst bra påskafton. Det började med en lång och härlig körtur i solen med hästarna. Några supersöta påskkärringar liftade med oss en bit eftersom de var trötta i benen. Jag och min syster fick varsitt chokladägg som betalning, hur bra som helst!

Och efter en körtur så ska man rulla sig, såklart. Jag gillar att det ser ut som att han skrattar.



Sedan åkte vi hem till mor och far och åt världens godaste påsklunch. Vi satt i mammas nybyggda lusthus. Där trivdes jag! Funderar på att väldgästa mamma och pappa nån vecka i sommar och bo i det lusthuset, det är så mysigt.





 

Vi åt lunch, fikade och jag läste Allers. Efter det besökte vi min fina släkt där vi åt påskmiddag och spelade nintendo wii (jag verkligen HATAR tv-spel i vanliga fall, väldigt understimulerande, men det här är otroligt roligt. Men det kanske är för att jag alltid har så trevligt sällskap när jag spelar det. Jag gillar att det finns ett spel där det faktiskt ät okej, och till och med meningen, att man ska använda hela kroppen när man spelar. Jag brukar använda hela kroppen vilket spel jag än spelar så det passar ju mig utmärkt. En liten notis bara)


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

åh! vilket härligt inlägg! nu blir jag helt vårig i hela kroppen! jag och Erik har också haft en superbra påsk! matat änder, målat påskkort och ätit påskmat hos min farmor! och idag blir det ännu mera påskfirande :)

2010-04-04 @ 10:51:57
Postat av: Anna

Vilken söt häst! vad glad han verkar vara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback