Eftermiddagsfika

Kommer jag att förlåta mig själv för att jag suttit i solen och njutit nästan hela dagen istället för att tentaplugga? På min uteplats blir det helgalet varmt bara det är lite sol ute, och dessutom är det helt vindstilla, idag kunde jag sitta i bikini! Nu gjorde jag inte det, jag vill ju inte skrämma grannarna, men jag mös i en luftig klänning och med min nya bok hela dagen. På eftermiddagen kom min syster och bjöd på fika. Så bra med gäster som bjuder på fika när de hälsar på! Hah.



Nu undrar jag om någon har tips på var man kan köpa lite större glas som är fina? Jag vet inte riktigt hur jag ska matcha mina ganska fula McDonalds-Cocacolaglas, haha.

Kommentarer
Postat av: Stina

Fasen Martina, jag är ju hungrig som en gnu och så lägger du upp bilder på fika! Du får ta disken på lördag som straff. ;D

2010-04-15 @ 16:32:21
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: anna

härligt att sitta i solen,det har jag också gjort idag!

Postat av: Catrin

Åh så skönt det låter. Jag längtar också tills solen gassar på så att vårjackan måste åka av. Snart snart. Mitt glastips är loppis - där kan du få unika glas till finfina priser.

2010-04-15 @ 21:58:02
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback