Myshelg

Helgen har varit underbar. Bara lugnt och skönt i två dagar. Jag minns inte ens vad jag gjorde igår. Jag minns bara en massa god mat och godis, och serietittande med Koffe.

Idag firades fars dag med middag hos far och mor (jag bjöd in mig själv. mamma är bäst på att laga mat).
Sedan blev det fika och läsa tidningar hos mormor och morfar. Det är så mysigt.

Mormor har bakat jättegott och morfar löser korsord i tidningen. Kusinerna försöker lösa sudoku och Alma (mammas hund) är helgalen tills hon somnar och inte ens vaknar när det kommer barn som vill sälja jultidningar. Myseftermiddag med min myssläkt.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

hihi! ;P Mys var de! ^^

Kul att träffa dig, får ta pyssel och tidnings tittande någon dag snart! ;)

2009-11-09 @ 19:08:09
Postat av: Magdalena

Ah! Jag saknar er!! Jag vill fika!

2009-11-17 @ 10:09:29
URL: http://todayinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback