Läskig hemtenta

Den här veckan är en sån dära "sitta inne hela tiden och plugga"-vecka. Jag har hemtenta som ska vara klar på fredag. Min första tanke när jag läste igenom frågorna i söndagskväll var "åh, men det här var ju inte så svårt, jag kan ju nästan svara på frågorna med en gång!". Mina nuvarande tankar går inte riktigt i samma riktning. Nu är det pluggångest som gäller, i vanlig ordning.

Funderar på att imorgon ta mig in till universitet i Örebro och sitta på biblioteket där och plugga, där är det faktiskt färre saker som jag hellre lägger min uppmärksamhet på. Som til exempel en argsint Koffe som spelar tv-spel (ja, alltså, han blir argsint av att spela tv-spel). Någon som vet om det är okej att äta godis på biblioteket? Jag måste ju kunna hålla mig vaken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback