Jag vill vara rik

En underbar helg följdes av en inte så underbar måndag.
Eftersom att jag som distansstudent är förunnad att ha den dygnsrymt som passar mig bäst ställer inte jag någon väckarklocka. Jag går upp när jag vaknar - utvilad och glad. Jag brukar helt naturligt vakna runt 9-tiden, och det passar mig alldeles utmärkt. Idag sov jag istället till 13 (!) och har varit loj och slö hela dagen. Inte fått nånting gjort trots att jag har så mkt att göra.

Jag hann hur som helst med en snabb visit på Örebro Universitet för att lämna en bok på biblioteket. Nu är jag bitter över att jag var tvungen att lägga 100 kronor på biljetter till och från örebro bara för att lämna en endaste bok. Och inte hade jag ett öre att spendera på stan.  Jag drömde mig bort en stund på HM, åååååh vad mycket fint det fanns, hittade galet många klänningar jag vill ha. Gjorde ett försök att hitta dem på hm.com, och där fanns min favorit:

 

I affären fanns också en underbar puderrosa klänning, men tyvärr fanns den inte på hemsidan.

Jag vill vara rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback