Grismartina

Jag erkänner att jag är en riktig GRIS. Hur kan man bo såhär? Min lägenhet är en enda röra. Jag har disk och tvätt upp över öronen. Tidningar och kläder ligger utspridda över hel golvet, i soffan, i sängen, på alla stolar osv. Skor ligger huller om buller i hela lägenheten. Dammsugaren står oanvänd mitt på golvet. Dvd-filmer ligger utrivna framför tv:n. Möbler står där de inte ska stå. Papperskorgarna är överfulla. Spisen och alla köksytor är täckta av grejer och matrester.

Allt är Koffes fel. Om jag spenderade mindre tid med honom och mer tid med att städa min lägenhet så skulle det inte vara såhär. Nu är jag bara hemma och vänder då och då, och när jag väl är hemma så äter jag, duschar, tar på mig nya kläder, pluggar och tittar lite på tv, sen gör jag mig iordning och drar iväg till Koffe igen. Inte någonstans hinner jag med att städa ens det minsta.

Men nu är det ju såhär att jag piroriterar Koffe. Han är helt enkelt värd alla intorkade mögliga rester på tallrikarna, det tjocka dammlagret på skåpen och den stinkande högen med tvätt på badrumsgolvet (och i resten av lägenheten).


Kommentarer
Postat av: Koffe

yay jag är värd mer än mögel ;) hihi

2009-11-11 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback