Uppdaterar vuxenpoänglistan

- Dricker röd- och vitvin för att det är gott. Inte av nån annan anledning. Ogillar rosévin och vin som har "toner av geléhallon och jordgubbar".
- Föredrar dessutom rödvin framför Cola till chipsen.
- Dricker inte kaffe för framstå som socialt välanpassad (har lär mig att det inte är nån idé ändå), utan för att det är gott och för att det behövs för att vakna och upprätthålla vakenheten.
- Blir pirrig i magen av att se "Till salu"-skyltar efter en landsväg, och ber gärna chauffören (vanligen min pappa. Har tyvärr ingen privatchaufför) att ta en omväg för att få kolla in huset eller stugan eller vad det nu kan vara. Bygger sen upp stora planer på hur trädgården skulle kunna se ut och vilken färg huset kan målas om i. Jag som inte har NÅGRA planer på att flytta till hus, och som inte ens vill göra det inom de närmsta åren.
- Ogillar Big Brother men gillar Antikdeckarna.
Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: IAATC.se

Re: Nej, jag är inte utbildad hälsocoach men funderade ett tag på att bli det. Sökte in nu till hösten men känner att jag borde jobba lite och tjäna pengar innan :-D



Kram

2011-05-12 @ 16:05:06
URL: http://iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback