Outlet vs. 2hand

Låååång dag i skolan. Och jag känner mig mer korkad än vanligt. Hah.

Imorrse när jag promenderade till skolan bestämde jag mig helt random för att ta en ny väg. Det visade sig vara lönsamt då jag passerade en helt söt 2handsbutik som såg inbjudande ut. Tyvärr hade jag bråttom så ett besök där får vänta.

Och om jag ofta besöker Vingåker Factory Outlet bara för att jag går i skolan där? Oh nej. Jag har varit där två, tre gånger och har minsann aldrig hittat nåt jag skulle kunna tänka mig att köpa med hem. Då lockar min nyfunna 2handsbutik mer. Men that's me.


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stina

Håller med, Vingåkers outlet är inge vidare. Kanske om man ska ha träningskläder och jeans KAN man hitta ganska billigt om man har tur, men nä, inte värt bilturen dit iallafall. Haha, ullared däremot, dit vill jag. Om inte annat så bara för att. Ska du med? :D

2010-03-01 @ 22:50:51
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Stina

Justja! Bredvid vingåkers outlet finns ju även en med porslin, stekpannor och sånt, den är riktigt bra! Och såklart, den med skorna. Skorett eller vad är det som ligger där bredvid? Hm.

2010-03-01 @ 22:52:52
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Lotten

Du är inte korkad! Det gick ju jätte bra igår! Pluggdejt i morgon, det ska bli bra. Tror vi gör bäst om vi är på ett bibliotek, vad sägs om universitetsbiblioteket?

2010-03-02 @ 12:47:39
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback