Mys utan pengar

Åh, vilken lovely helg jag har haft. Bara myst hela helgen. Att vara fattig har tydligen sina fördelar. Visst var det väl lite tråkigt att jag inte kunde köpa den där grymt fina ljuskronan jag hittade på ett överskottslager igår, men förhoppningsvis finns den kvar när jag väl får pengar, och då ska den bli min!

Har just drömt mig bort i H&Ms vårkatalog med heminredning. Hur fint som helst! Deras grejer finns på hm.com också, men visst är det nåt speciellt med att sitta och bläddra i kataloger? Själv skulle jag inte ha nåt emot att sova i deras fina påslakanset i satin. Tror jag skulle sova som en prinsessa då.


Kommentarer
Postat av: Stina

De där påslakanen med svart "ram" är superfina! :)

2010-01-17 @ 23:51:42
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

visst är de? :D och i satin dessutom, kan inte bli bättre!

2010-01-17 @ 23:55:05
Postat av: Koffe

vi köpa såna!

2010-01-17 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback