Nöjd

Åh vad nyttig jag har varit idag. Jag har städat trots att jag inte väntade besök. Jag har tagit en långpromenad med Alma. Jag har tentapluggat i flera, flera timmar. Jag har gymmat. Jag har lagat god och nyttig mat från grunden.

Jag har lärt mig att "de dumma är tvärsäkra på allting och de kloka är fulla av tvivel." Känner igen det där och håller helt med. Skönt att få lite bekreftelse på det jag alltid misstänkt. Själv tillhör jag nog nåt mellanting, dum och full med tvivel.

Förresten skrev jag för några inlägg sen att jag kanske hamnar i Karlskoga till hösten. Jag menar naturligtvis Karlstad.

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Om du inte bodde så himla långt bort i världens ände så skulle jag absolut komma och sno varenda plagg i din garderob! Särskilt en speciell svart topp, du vet vilken. ;D

2010-02-18 @ 14:25:25
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback