Sushi i massor

Nu har jag skrubbat köket (tentapluggssubstitut) och ska snart hoppa in i duschen för att sen ta tåget in till Örebro, där Stina ska bjuda mig på sushi. Men jag ska tydligen vara tvungen att göra den själv, om jag har fattat rätt. Haha. Det kommer bli superbra! När man gör sushin själv kan man ju välja exakt vilka och hur många bitar man vill ha. Undra om Stina har räknat med att det är jag som kommer så att hon verkligen har förberett med mycket ingredienser?

Förutom sushi kommer det bli lägenhetssökande, jag letar både i Lund och i Örebro just nu. Och så kommer det säkert bli en hel del kläder- och skortittande på Internet.

Kommentarer
Postat av: Stina

Men du är ju sen din jäkel, nu vet jag inte om det blir nån sushi för din del. Det ultimata straffet, du får käka blodpudding och SE PÅ när jag proppar i mig sushi. Schysst va? :D

2010-04-17 @ 17:42:24
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback