ehrm

2007-feb-11
Damn

Usch, min självdiciplin har redan börjat ge sig. Och då menar jag inte direkt med själva träningen och nyttighetsätandet, utan mest med att jag inte skrivit nåt här.
Får ta mig i kragen.


2008-apr-08
Nya tag? :)

Jahaja, det här var ju pinsamt. I det senaste inlägget skrev jag att jag måste börja blogga mer och ta mig i kragen.
Det var typ ett år sedan


Jajustja!
Jag kan inte dirket påstå att jag tidigare lyckats så bra med att blogga. Det hela slutade med att jag glömde bort lösenordet till min gamla blogg, så jag fick gott nöja mig med att skaffa en ny. Inga problem, nu fick jag ju möjlighet att använda mitt smarta smeknamn på mig själv. Platina - platinablond och kallas för Tina. Jag var mycket smart som kom fram till det.
Hur som helst tänker jag inte ödsla någon tid på att beskriva mig själv. Om någon enstaka stackare skulle irra sig in här så är det antagligen någon jag redan känner och som antagligen redan har sin egen uppfattning om mig.

Idag var jag på gymmet med min nya PT Andreas. Han är inte världens bästa stöd ("Måste du köra roddmaskinen? Du är ju värdelös på det!") men eftersom jag är en överseende kompis så tycker jag om honom ändå. Jag är tvungen eftersom han är det enda gymsällskap  jag har.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och äta kärnfri vattenmelon med sked, värsta grejen!



Kommentarer
Postat av: Thess

Vattenmelon med sked is the sht! sjuuuukt gott

2009-08-11 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback