Bio vs. träning

I fredags försökte jag mig på glöggmys med min vän Andreas, men det slutade med godis och skräckfilm istället. Igår blev till en night out med Stina, som innehöll två av våra favoriter; sushi och Harry Potter på bio. Jag älskar böckerna. Har varit skeptisk till filmerna, men de blir bättre och bättre, och den senaste filmen var helt toppen! Det hela firades med en öl.

Dessutom samlade jag på mig en massa gratis träningar på Friskis och svettis i Örebro. Visste ni att man får träna gratis där i utbyte mot en gammal biobiljett? Så om ni såg mig på SF bio i Örebro igår, grävandes i papperskorgar och krypandes på golvet, så vet ni varför. Jag kommer få träna gratis många gånger! Hah.

Idag var jag bjuden på gratiskonstert och glöggmys, men det hanns inte med tyvärr. Det blev julmarknad istället, och som tur var lyckades jag skapa lite eget glöggmys med familjen. Jag fick användning för mina superfina glöggkoppar som jag fick med i en kartong på auktion när jag köpte glas för några år sedan. Glasen gick sönder på en gång, men glöggkopparna hoppas jag på att få ha kvar länge! De är tyvärr inte stämplade med nånting, så jag har ingen aning om var de kommer ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback