Tårtkalas

Ikväll ska det faktiskt bli av, jag ska springa (rulla) vårruset! Månader av träning (hmpf) och förberedelser. Jag ska springa med Magda, och till och med få en t-shirt med mitt namn på. Hoppas bara att det inte är fullt så kvavt ikväll.

Faktum är att jag behöver denna 5 km promenad. Igår fyllde nämligen Lotten år, hon bjöd på tårtbuffé där man fick lov att ta en bit av varje tårta. Det passade mig med min ekande tomma kyl bra.

 

Bilden stal jag från Lotten.

 

För övrigt har det hänt flera andra saker senaste tiden. Jag träffade Cattis för första gången på väldigt länge, hon kom hit på glassbesök tillsammans med sin karl. Jag har jobbat massor (även det passar min tomma kyl utmärkt). Jag har varit urfattig, men det är ju inget ovanligt. Jag har tjänat 67:- på loppis, inga stora pengar, men det är bra att rensa ut lägenheten inför flytten.

 

Nu ska jag plugga (facebooka).


Kommentarer
Postat av: Stina

Hur gick det för er på vårruset? :D

2010-05-20 @ 21:10:42
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej det är inte det jag säger heller..sen är ju allas definition av "smalt" olika.

hon som länkade til en annan bloggare tycker jag länkade till en tjej som har snygga smala ben.

2010-05-21 @ 20:33:44
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback