Skostol, ja tack

Jag satt i vanlig ordning och kikade runt lite på tradera, när jag huxflux snubblade över denna. Auktionen är ju egentligen för klänningen, men hade den varit för fåröljen så hade jag inte kunna hålla mig från att bjuda. Vad skulle jag inte göra för att få den?



Var tvungen att söka runt lite mer på Internet, och visst finns det många liknande, men inga lika snygga.



Jag hittade också motsatsen, skor som ser ut som stolar. Undra vilka reaktioner man skulle få om man kom på en fest med dessa på fötterna?



Källa.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, vilka HEMSKA skor!

2010-03-07 @ 16:27:46
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Stina

För övrigt så trodde jag inte att jag kunde säga hemska och skor i samma mening. Men det gick.

2010-03-07 @ 16:28:57
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Elin Karlsson

jag vill ha en Dali-soffa! en såndära pussmun att sitta på!

2010-03-08 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback