Ge mig inspiration

Åh, härliga vår! Det har varit en underbar dag, det gör inte ens nåt att det har blåsit iskallt hela dagen. Idag hade jag besök av Andreas. Det var länge sen, och trots att han hela tiden avbröt mig genom att sjunga var det väldigt trevligt. Vi tittade på klipp med Susan Boyle och fick gåshud.

Jag och pappa var som vanligt en sväng på loppis där jag hittade fina små guldknappar (min mobilkamera tar ju dessvärre inte världens bästa inomhusbilder). Jag vet inte vad jag ska ha dem till ännu, eftersom de inte är likdana, men jag ska nog komma på nåt. Nån som har nåt förslag?





Kommentarer
Postat av: Malin

sv: skulle jag kunna göra men jag vill ju ha dom typ NU :)

2010-03-21 @ 11:16:38
URL: http://mmaalliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback