Favoritmascara

Jag har spröda, tunna ögonfransar som lätt klibbas ihop av mascara. Spindelben är inget kul. Jag har testat alla nyheter men aldrig hittat någon mascara som faller mig i smaken.

Dessutom tenderar alla mascaror att smulas sönder och efter några timmar sitta under mina ögon istället för på ögonfransarna. Besvärligt.

Denna, Hypnôse Mascara, från Lancôme är den enda mascara som duger för mig. Några tior dyrare - hundra gånger bättre!

Jag rekomenderar att klicka hem den här där den trots allt inte är jättedyr.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men.. Det vore ju bra om du skrev ut vad den heter också! haha.

Jag var på stan idag och skulle köpa ny mascara. Men den jag brukar köpa var slut!!! Exceptionnel de chanel från Chanel såklart. Fast den är rätt dyr.. och väldigt liten. Brukade använda Dior show eller Dior iconic förut. Skit bra om man ska ut och parta, men flyttar gärna ner sig under ögat om man har den till vardag. Och att man ser ultra sminkad ut.Men det kan ju också va hett ibland.

2010-03-06 @ 15:01:08
Postat av: Martina

ja men vilken bra idé :$ haha jags ska lägga till namnet ^^

2010-03-06 @ 15:04:40
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback