Ett litet tips...

Har du en egen blogg och gillar att läsa andras? Gå då in på bloglovin.com och sök på din blogg i sökfältet. I de flesta fall kommer din blogg finnas där. Till vänter kan du se "Personer som gillar den här bloggen gillar också:". Här visas alltså vilka bloggar som de personer som följer din blogg också följer (om ni förstår vad jag menar), och i och med det så är ju ofta dessa bloggar intressanta för dig.

Vet inte riktigt var jag ville komma med det här inlägget, mer än att säga att så brukar jag göra. Och då och då hittar jag en ny spännande blogg att följa :)

Kommentarer
Postat av: pon

dvs, så jag gör med din ;) alltså följer.

2010-03-11 @ 16:06:38
URL: http://princeofnothingness.blogg.se/
Postat av: Pon

Nej antagligen inte blev bara nyfiken för någon dag sedan då du la in inlägget "pimp my kavaj" insåg att du var unik direkt och inte en sån dära bloggbitch som kissie som sitter och skryter om saker hon inte har kände direkt att du var helt klart värd att följa.

2010-03-11 @ 16:13:13
URL: http://princeofnothingness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback